Taal
Bel ons voor info 0294 - 74 50 70

Seminar

GRATIS toegang
voor professionals:
nog dagen
Registreer HIER!
sluiten X

Succesvolle verdienmodellen voor innovaties

  • Datum:
    10-10-2019
  • Tijd:
    14:15 - 15:00
  • Sprekers/Partners:

    Juriaan Deumer, partner, Simon-Kucher & Partners en Danny Kappen, director, Simon-Kucher & Partners

    Juriaan Deumer
    Juriaan Deumer
    Danny Kappen
    Danny Kappen

    Juriaan Deumer, partner, Simon-Kucher & Partners

    Juriaan Deumer is Partner bij Simon-Kucher & Partners en leidt de Nederlandse Maakindustrie praktijk. Hij heeft meer dan 12 jaar advieservaring, altijd gericht op het verbeteren van de commerciële kracht van bedrijven. Juriaan heeft uitgebreide ervaring in de ontwikkeling van commerciële strategieën, het innoveren van proposities en het verbeteren van waardegebaseerde verkoop. Daarin ondersteunt hij verkoopteams bij het vergroten van hun effectiviteit door middel van praktische oplossingen.

    Danny Kappen, director, Simon-Kucher & Partners

    Danny Kappen is Director bij Simon-Kucher & Partners en adviseert zowel grote bedrijven als het mkb op het gebied van strategie, sales en pricing. Tevens heeft hij uitgebreide ervaring in het ondersteunen van bedrijven op het gebied van digitalisering en bij het innoveren van hun prijsstrategie en -model. Danny ondersteunt management en sales bij het realiseren van dergelijke commerciële transformaties, door middel van pragmatische oplossingen en praktische tips.

  • Locatie:
    Industrie Theater
  • Onderwerpen:
    • Kennis en advies
  • De proces en energiemarkt zijn in constante beweging. Innovaties volgen elkaar in hoog tempo op, gedreven door de ambitie om de transitie naar een circulaire industrie te maken. Het verdien- en prijsmodel is bij deze innovaties vaak echter een onderbelicht onderwerp. De focus ligt dikwijls op het creëren van de beste technologische oplossing en prijzen worden met name gebaseerd op basis van kosten. Tijdens deze sessie nemen we jullie mee in de wereld van value pricing, waarin we op basis van praktijkvoorbeelden en succes cases laten zien hoe je het optimale verdienmodel en prijsniveau bepaalt, op basis van betalingsbereidheid van de klant, zodat je écht de waarde van je innovatie verzilvert in de markt.

     Hoe bepaal ik mijn prijsstrategie?
     Wat is het juiste prijsmodel voor mijn innovatie?
     Hoe bepaal ik het juiste prijsniveau en verdedig ik deze in de markt?